*** Start nieuwe seizoen ***

Dag MICO- zwemmers,

Ons nieuwe zwemseizoen is intussen goed van start gegaan. Wat een talrijke opkomst aan enthousiaste en gedreven zwemmers!

Enkele praktische zaken:

1. Vergeet je kind zeker niet online in te schrijven, zodat wij over alle contactgegevens beschikken in het geval  er eens iets mocht zijn.
2. Iedereen je lidgeld betaalde, ontving je ook een gele clubbadmuts. Gelieve met alcoholstift de voornaam van jullie kind daarop te noteren. (iedereen heeft dezelfde ;-))
3. Nieuwe leden ontvingen een kortingskaart van de GO sportwinkel te Geraardsbergen.
4. Voor nieuwe leden staat er een document op de website (documeten) dat best eens gelezen wordt, zodat jullie op de hoogte zijn van het reilen en zeilen van onze club.
5. De activiteitenkalender staat op de website. Vergeet deze zeker niet af te drukken zodat je kind bijvoorbeeld geen enkele activiteit, waaraan hij/zij wil deelnemen, mist. Ook wanneer er geen training is, staat daar duidelijk op vermeld.
6. Bij vragen of onduidelijkheden, mag je steeds mailen naar zwemclub.mico@gmail.com. We trachten jullie zo snel mogelijk te antwoorden.

het MICO- team.