*** PANNENKOEKENVERKOOP***

!! BESTELLEN kan tot en met 16 november!!
!! AFHALEN op vrijdag 22/11 of zaterdag 23/11!!

Dag zwemmers,
Zoals de meesten onder jullie wellicht al weten, organiseren wij sinds enkele jaren geen eetfestijn meer, maar houden we het bij een heuse pannenkoekenverkoop.
De winst van deze verkoop gaat integraal terug naar jullie kind(eren), want bij deelname aan onze clubwedstrijd (25/04/2025) krijgt iedere deelnemer een cadeau. Enkele voorbeelden van zo’n genaammerkte cadeau’s zijn: badhanddoek, zwemzak, tshirt, brooddoos, drinkfles,…).
Het zou dus superfijn zijn, mochten jullie allemaal eens aankloppen bij familie en vrienden om op die manier pannenkoeken te verkopen. Vergeet natuurlijk ook niet voor jezelf te bestellen 😉
De bestelling en betaling gebeuren online. Voor wie het niet ziet zitten om via de pc te bestellen, liggen er steeds enkele invulstrookjes ter beschikking aan de clubkassa.

Alvast heel erg bedankt allemaal voor jullie steun (groot of klein)!!
MICO!